Inici arrow Què fem? arrow Cuina i literatura arrow Pla a taula

Pla a taula Imprimir a/e
Pla a taula

Partint de la literatura gastronòmica de Josep Pla, es posaran a taula productes i plats recollits per l’escriptor palafrugellenc mentre escoltem i comentem els seus discerniments culinaris. Conducció de l’àpat: Anna Maluquer, corresponsal poètica.

"L’única cuina realment viable és la basada en una limitada i estricta geografia" OC VII, 290

GRUPS PRÈVIA CONCERTACIÓ:

1. Fundació Josep Pla: audiovisual Josep Pla, viatger (24’) i visita lliure a l'exposició Josep Pla (1897-1981)
2. Restaurant
: Presentació, lectura de textos i àpat literari

Grups: mínim 20 pers.

Reserva:
972 30 55 77

ENTRADES INDIVIDUALS:

2. Restaurant
: Presentació, lectura de textos i àpat literari

Consulteu el calendari

Reserva:
972 30 55 77

"Davant de l’aspecte inhòspit d’ermot que té la vida, el manteniment d’una cuina agradable és un factor de civilització positiu molt important."

El meu país. OC VII, 296

"Amb la cuina succeeix com amb determinades idees polítiques: és inexportable, no pot ésser desarrelada sense perill de desnaturalització."

El meu país. OC VII, 287

PLA A TAULA A L'ESPAI DEL PEIX DE PALAMÓS

"Sempre he cregut que la taula és un element decisiu de sociabilitat i de tolerància" OC XXII, 13

Espai del Peix, Palamós

Pla a taula a l'Espai del peix és una activitat literària i gastronòmica que posa a taula la cuina de mercat amb peix de baix cost, i l'acompanya amb els discerniments culinaris de l'escriptor de Palafrugell. L'Anna Maluquer, corresponsal poètica i el xef especialitzat en la cuina del peix de l'Espai del Peix, us oferiràn una gran experiència gastronòmica i literària.

El primer cicle va ser:
Tardor 2011: 09.10, 13.11 i 11.12
Primavera 2012: 11.03, 15.04, 13.05 i 10.06

Ara, reprenem el "Pla a taula a l'Espai del Peix" els primers diumenges de:
Primavera 2013: 07.04, 05.05 i 02.06