Situació

Per arribar a Palafrugell des del nord, haureu d’agafar l’autopista AP-7 sentit Barcelona i sortir per la sortida 6 Girona Nord, sentit Palamós. Continueu per la C-66 en sentit Palamós fins a arribar a Palafrugell. Entreu per Palafrugell nord, un cop passat Llofriu. Per la carretera de Palafrugell, seguiu fins a la segona rotonda i gireu a la dreta pel carrer Mestre Sagrera. A la següent rotonda (gasolinera) heu d’agafar la tercera sortida, pel carrer Torres i Jonama, i altre cop a la dreta pel carrer d’Anselm Clavé fins a l’aparcament, just darrera de la Fundació Josep Pla.

Si veniu des del sud, haureu d’agafar l’AP-7 sentit França i agafar la sortida 9 de Lloret de Mar sentit Sant Feliu de Guíxols. Continueu per la C-35, sentit Sant Feliu de Guíxols i després per la C-31 sentit Palamós fins a arribar a Palafrugell. Entreu per Palafrugell sud, gireu per l’Avinguda Generalitat i continueu pel carrer de Torroella. Gireu a la dreta pel carrer Torres i Jonama i altre cop a la dreta pel carrer d’Anselm Clavé fins a l’aparcament, just darrera de la Fundació Josep Pla.

Les estacions de tren (RENFE) més propere són Caldes de Malavella (30km) i Flaçà (26 km) . L’estació d’autobusos (Sarfa) més propera, és a 3 min. de la Fundació Josep Pla. Consulteu els horaris: https://compras.moventis.es/es

Fundació Josep Pla Carrer Nou, 51 17200 Palafrugell T. 972 30 55 77 info@fundaciojoseppla.cat www.fundaciojoseppla.cat

Horaris

Biblioteca i