50 anys d’El quadern gris (1966-2016)

Aquest mes d’abril ha fet 50 anys de la publicació d’El quadern gris. Us proposem diverses activitats que podeu organitzar tot l’any amb concertació prèvia.

Info: 972305577 – info@fundaciojoseppla.cat

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d’una sessió dedicada a la lectura d’un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d’El quadern gris a info@espaisescrits.cat
  • TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d’11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l’escriptura del jo, amb l’excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!
  • VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d’escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d’elaboració de l’obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!
  • Llegiu el BloQGEl quadern gris de Josep Pla, convertit en un blog del s. XXI!