Aula de Lletres. Curs 2022

Formació en línia “Josep Pla, periodista i escriptor”

2a. edició. Geografies íntimes

L’Aula de Lletres juntament amb la Càtedra Josep Pla ofereix formació en línia gratuïta.

Programa i calendari de publicació dels continguts sota registre:

Modul I. Infantesa i joventut

• 11.01.22 — Girona: records per a tota la vida. Glòria Granell, filòloga i gestora cultural. Entreu a la sessió
  • 08.02.22 — Barcelona, l’estudiant flâneur. Maria Nunes, filòloga i escriptora
  • 08.03.22 — París, la vida literària. Antoni Martí Monterde, Universitat de Barcelona.
  • 15.03.22  Sessió de debat i síntesi en directe 18 h

Modul II. Maduresa

• 05.04.22 — Lisboa i l’iberisme. Jesús Revelles, Universitat de les Illes Balears
  • 03.05.22 — Roma i el seu color. Isabel Turull, Sapienza Università di Roma
  • 07.06.22 — Nova York, la gran abundància. Maria Dasca, Universitat Pompeu Fabra
  • 14.06.22  Sessió de debat i síntesi en directe 18 h

Podeu adreçar els vostres comentaris, reflexions i preguntes a info@fundaciojoseppla.cat.

Per participar a les dues Sessions de debat en directe podeu fer la inscripció a info@fundaciojoseppla.cat – 972 30 55 77 i us enviarem l’enllaç uns dies abans.

Amb la col·laboració de: Institució de les Lletres Catalanes i Ministerio de Universidades.

Rebeu l’agenda via WhatsApp. Amb l’alta voluntària al grup, esteu acceptant les condicions de privacitat que consten en aquest document.

Cal que inicieu sessió o us registreu  per accedir als continguts.

Compartició en facebook
Compartició en google