Lectura continuada Josep Pla
El proper dijous 23 d’abril de 2026, continuarem homenatjant la figura i l’obra literària de l’escriptor palafrugellenc Josep Pla, dins els actes programats de Sant Jordi a Palafrugell.
Inclòs al volum Els pagesos (OC VIII), El carrer Estret és un autèntic homenatge literari a la gent corrent de Palafrugell. Amb motiu del 75è aniversari de la seva publicació (1951), enguany tornarem a viure les anècdotes dels veïns i veïnes d’aquest aquest carrer tan corrent i alhora tan singular.
El format serà de micròfon obert i lectura individual. Convidem a tothom qui hi estigui interessat a participar-hi sense necessitat d’inscripció prèvia. Només cal que us apropeu al TeMePé, Teatre Municipal de Palafrugell, el dijous 23 d’abril en horari de 16.00 a 20.00h i poseu veu a l’obra de Josep Pla.
Paral·lelament s’ha organitzat un ampli programa d’activitats al voltant de la Diada de Sant Jordi a Palafrugell per gaudir de diverses propostes literàries, culturals i lúdiques, com la Fira de llibres, roses i entitats als carrers del centre, jornades de portes obertes a diferents equipaments culturals i activitats familiars, entre d’altres.
Podeu consultar l’agenda d’activitats de Sant Jordi a Palafrugell aquí.