Ruta Josep Pla 30 anys

Entrades exhaurides

Fundació Josep Pla
Carrer Nou, 51, Palafrugell, 17200

Pionera a Catalunya, la Ruta Josep Pla va ser creada el 1993 per oferir una experiència de lectura més enriquidora a través de la vinculació de la literatura amb el patrimoni i el paisatge.

Des de la primera sessió, la Ruta Josep Pla s’ha programat de forma ininterrompuda i ha anat evolucionant: ha eixamplat els seus horitzons i s’han creat itineraris autònoms, i s’ha consolidat així com una de les activitats més representatives i reconegudes de la Fundació Josep Pla.

Trenta anys després d’aquella primera Ruta, hem organitzat una sessió especial de la Ruta Josep Pla. Per celebrar l’aniversari, volem recuperar la Ruta Josep Pla en la seva forma original, amb un trajecte que engloba diversos espais del centre de Palafrugell i les visites als nuclis de Tamariu, Sant Sebastià, Calella i Llofriu, amb parada per esmorzar a l’Hotel Tamariu inclosa. És, doncs, una ocasió única per descobrir o reviure l’essència de la Ruta Josep Pla.

Gràcies a la col·laboració de Moventis-Sarfa, farem el recorregut amb l’autobús sense sostre Julivia, la qual cosa ens permetrà gaudir encara més de la fusió entre literatura i paisatge.

Punt d’inici: Fundació Josep Pla

Horari: 09.30 h – 13.30 h

Preu: 9 € (esmorzar inclòs)

Aforament limitat