#JoemQuedoaCasa

#LaCulturaaCasa a les xarxes de la Fundació Josep Pla.

La Fundació Josep Pla segueix treballant des de casa per oferir-vos #laCulturaaCasa, en aquest cas el món que Josep Pla va retratar en la seva literatura: els homenots que va reivindicar, els paisatges de lluny i de prop, de l’Empordà i dels llocs on va viatjar i la memòria de les coses vistes, llegides i viscudes.

A les nostres xarxes socials, a Twitter, a Facebook i a Instagram hi trobareu propostes per incorporar la literatura de l’escriptor empordanès a la vostra rutina diària.

Us presentem el Josep Pla viatger que a través de citacions escollides us explicarà llocs del món, ciutats, sobretot les  europees, i alguns dels intel·lectuals més important que hi va conèixer.

Hi trobareu el Josep Pla amfitrió que farà que no oblideu mai més, ni locals ni foranis, l’essència i la bellesa dels paisatges de la Costa Brava, de l’Empordà i la seva gent.

I amb les referències al Mapa Literari Català d’Espais Escrits descobrireu un munt de citacions dels autors patrimonials de la literatura catalana acompanyades d’imatges, àudios, vídeos, textos explicatius i rutes literàries.

A més a més, els que vulgueu aprofundir en el coneixement sobre la vida i l’obra de Josep Pla, trobareu recomanacions periòdiques de presentacions, xerrades i espectacles que s’han fet a la Fundació i que estan enregistrats al nostre canal de  Youtube o bé documentals de producció aliena que estan en obert a internet.

No dubteu d’entrar a les xarxes de la Fundació i dir-hi la vostra!