Tallers, rutes i visites guiades

Servei Educatiu. Curs 2023-24

Ja podeu descarregar-vos la proposta 2023-24 del nostre Servei Educatiu.

Rutes literàries, tallers, visites guiades… Treballem continguts curriculars propis de cada etapa educativa en un ambient distès i relaxat, gràcies a la varietat i força suggeridora de l’obra de Josep Pla. Descobriu les nostres propostes!

I si necessiteu qualsevol adaptació per ajustar millor les activitats a les vostres necessitats i a les del vostre alumnat, no dubteu a demanar-nos-la!

Documentació:

Catàleg d’activitats

Descripció del Servei

Propostes destacades:

• Ruta Josep Pla a Girona. En el volum Girona, un llibre de records, Josep Pla va evocar la imatge de la ciutat que va conèixer durant la joventut. Alumne de l’Institut, i fent vida a l’internat del Col·legi dels Maristes, Pla va recórrer els racons de la ciutat observant la vivesa de la seva gent i deixant-se captivar per la bellesa i màgia dels seus espais més emblemàtics. Ja en la maduresa, va deixar constància de les seves impressions en el llibre dedicat a Girona, un autèntic homenatge literari de la ciutat que posteriorment va recollir al volum Primera volada de la seva Obra Completa.
  • Taller “Selfies i tuits amb estil: Joan Fuster i Josep Pla”. Arran de la commemoració del centenari del naixement de l’escriptor Joan Fuster, hem explorat la seva relació amb Josep Pla, en la qual trobem nombrosos punts en comú: estil i punt de vista, formes, gèneres i recursos… Tots ells, actualitzats arran de la major presència de l’àmbit digital i de les xarxes socials, continuen sent aplicables a la nostra mirada sobre el món. Amb l’ajuda de Fuster i Pla, donarem als nostres selfies i tuits un estil únic!