Palafrugell+, 7 experiències culturals per 8€

. Museu del Suro
. Torre de Can Mario
. Fundació Vila Casas

PALAFRUGELL +, és una entrada conjunta a les diferents entitats del patrimoni cultural i natural del municipi. El tiquet de 8€ té validesa d’un any i inclou una activitat cultural exclusiva, que canvia cada mes i que pot ser un descompte, un 2×1 o un accés privilegiat a alguna activitat programada.

Activitat familiar autoguiada

L’activitat familiar autoguiada està disponible als 6 espais de Palafrugell+ i va dirigida a infants de 5 a 11 anys acompanyats de com a mínim 1 adult amb el tiquet Palafrugell+.  Teniu temps fins al 30 de setembre. Recordeu d’omplir la butlleta i entregar-la a qualsevol dels 6 establiments per participar al sorteig que farem el 7 d’octubre d’un cap de setmana a:

• Càmping La Siesta. Calella de Palafrugell
  • Càmping Kim’s. Llafranc
  • Càmping Tamariu

Activitat exclusiva

L’activitat exclusiva que oferim des de la Fundació Josep Pla es pot gaudir els mesos de maig i setembre i consisteix en dues possibilitats a escollir:

• dissabtes a les 12: visita guiada “Josep Pla. La diabòlica il·lusió d’escriure”
  • 10% de descompte a la botiga