100 anys de la primera anotació d’El quadern gris.

“8 de març. ─Com que hi ha tanta grip, han hagut de clausurar la Universitat. D’ençà d’aquest fet, el meu germà i jo vivim a casa, a Palafrugell, amb la família. Som dos estudiants desvagats.”

Josep Pla. El quadern gris. OC I, 83

Per llegir:

Vazquez, Eva: “La grip que tenia malnom” El punt-Avui, 15.01.18

El BloQGEl quadern gris de Josep Pla, convertit en un blog del s. XXI!

Per fer:

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d’una sessió dedicada a la lectura d’un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d’El quadern gris a info@espaisescrits.cat
  • TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d’11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l’escriptura del jo, amb l’excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!
  • VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d’escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d’elaboració de l’obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!

Concerteu la vostra activitat!
972305577 – info@fundaciojoseppla.cat