Contes dins la capsa. Olga Cercós. Foto Paco Dalmau.

Dissabte, 3 d'abril a les 12.00 h

El jardi de la Dorothy. Activitats familiars

Us presentem les activitats per tota la família, mames, avis, tietes, papes, àvies, tiets… que tenim preparades en un espai privilegiat envoltat de natura, l’espai de lectura a l’aire lliure als Jardins de Cap Roig, que porta el nom de la seva creadora Dorothy Webster:  El Jardí de la Dorothy dels Jardins de Cap Roig. Totes les propostes són en dissabte.

Reserves: Jardins de Cap Roig al 872 550 456 –  icaproig@magmacultura.com

• 3 d’abril a les 12.00 h
    “Qui farà riure la princesa?” a càrrec d’Olga Cercós, actriu i contacontes.
    Contes i llegendes de princeses, dracs i prínceps amb una posada en escena pintoresca i visual. Qui farà riure la princesa? Contes en clau d’humor. A partir de 3 anys.

• 1 de maig a les 12.00 h
    10 de juliol a les 10.30 h
    Ens divertim llegint
    La Mena odiava els llibres… però un dia en Gervasi va sortir d’una narració i li va explicar la seva història. Amb un joc de lectura i representació teatral coneixerem les seves vides i ens divertirem llegint. De 6 a 12 anys.

• 5 de juny a les 12.00 h
    “Contes dins la capsa” a càrrec d’Olga Cercós, actriu i contacontes.
    Què hi haurà, què hi haurà a dins la capsa? Estarà mig plena o mig buida? Obrim la capsa i ho descobrim? Sense tu, no es pot obrir. Contes tendres i divertits, emocionants i hilarants. A partir de 3 anys.

• 7 d’agost a les 10.30 h
    6 de novembre
    a les 12.00 h
    “Contes de la maleta de can Font” a càrrec de Meritxell Yanes, actriu i contacontes.
    Els meus avis tenien tota la casa plena de contes que col·leccionaven. Els recollien de tot arreu fins que no n’hi van cabre més. Els van guardar dins d’una maleta que si voleu que s’obri i apareguin contes només cal dir entre tots: que surtin contes que tinc ganes d’escoltar. I us ben asseguro que apareixeran contes que us encantaran. A partir de 3 anys.

• 11 de setembre a les 12.00 h
    9 d’octubre a les 12.00 h
    Llegim i sentim
    Aprenem a sentir, escoltar, flairar, palpar, mirar, assaborir… A partir de les sensacions provinents del món que ens envolta volem apropar la literatura a la mainada, ajudar-los a fer els primers passos cap a la descripció de l’entorn més proper i la creació literària. Fem de badocs per convertir-nos en bons observadors. De 6 a 12 anys.

Rebeu l’agenda via WhatsApp