Contes dins la capsa. Olga Cercós. Foto Paco Dalmau.

Dissabte, 9 d'octubre a les 12 h

El Jardí de la Dorothy. Activitats familiars

Hem dissenyat una programació d’activitats per tota la família, mames, avis, tietes, papes, àvies, tiets… en un espai privilegiat envoltat de natura: l’espai de lectura a l’aire lliure als Jardins de Cap Roig, que porta el nom de la seva creadora, Dorothy Webster. Us esperem al Jardí de la Dorothy dels Jardins de Cap Roig!

Properes activitats:

• Llegim i sentim
    9 d’octubre a les 12.00 h
    Aprenem a sentir, escoltar, flairar, palpar, mirar, assaborir… A partir de les sensacions provinents del món que ens envolta volem apropar la literatura a la mainada, ajudar-los a fer els primers passos cap a la descripció de l’entorn més proper i la creació literària. Fem de badocs per convertir-nos en bons observadors. De 6 a 12 anys.
  • “Contes de la maleta de can Font” a càrrec de Meritxell Yanes, actriu i contacontes.
    6 de novembre a les 12.00 h
    Els meus avis tenien tota la casa plena de contes que col·leccionaven. Els recollien de tot arreu fins que no n’hi van cabre més. Els van guardar dins d’una maleta que si voleu que s’obri i apareguin contes només cal dir entre tots: que surtin contes que tinc ganes d’escoltar. I us ben asseguro que apareixeran contes que us encantaran. A partir de 3 anys.

Hora i lloc de trobada:
Un quart d’hora abans de l’inici de l’activitat a l’entrada Jardins de Cap Roig