El Follet entremaliat. Olga Cercós. Foto Paco Dalmau.

Dissabte, 9 de juliol de 2022 a les 11 h

El Jardí de la Dorothy. Activitats familiars

Hem dissenyat una programació d’activitats per tota la família, mames, avis, tietes, papes, àvies, tiets… en un espai privilegiat envoltat de natura: l’espai de lectura a l’aire lliure als Jardins de Cap Roig, que porta el nom de la seva creadora, Dorothy Webster. Les activitats sempre son en dissabte i per a famílies a partir de 3 anys.

Us esperem al Jardí de la Dorothy dels Jardins de Cap Roig!

Properes activitats:

• Contes remullats” a càrrec de Cia. ClarArt
    9 de juliol a les 11 h

Espectacle de contacontes farcit d’històries passades per aigua dolça i salada, ideals i refrescants per acompanyar una estona d’estiu!

• “La botiga gegantina de la imaginació” a càrrec d’Olga Cercós, actriu i contacontes.
    6 d’agost
    a les 11 h
    Temps era temps, hi havia un gegant que tenia una imaginació que mai no s’acabava, de manera que se li va ocórrer la idea d’obrir una botiga de la imaginació. T’agradaria entrar-hi a triar i remenar?

• “I ara, on he d’anar?” a càrrec de La Sirga.
    3 de setembre
    a les 12 h
    La Pepa Pla és una viatgera de nivell mundial! Sempre va acompanyada de llibres per saber quin camí agafar i quins racons visitar. Us proposem que l’ajudeu a viatjar pels Països Catalans amb els llibres de Josep Pla. Us hi animeu?

• “Contes arran de mar” a càrrec de Cia. Creixent amb Art.
    1 d’octubre
    a les 12 h
    Des de la barca, o de la platja estant, aquest espectacle de contes teatralitzats ens convida a descobrir animalons i petits tresors que s’amaguen al fons de l’aigua o entre la sorra. En trobarem de tots colors i formes, però hem d’obrir bé els ulls, perquè alguns són molt petitons, i si no estem atents no els veurem. Així que, ulls i orelles ben obertes, que comencem!

Hora i lloc de trobada:
Un quart d’hora abans de l’inici de l’activitat a l’entrada Jardins de Cap Roig