Escena

L’oralitat en la literatura ens n’ofereix una dimensió que va més enllà de la lectura individual. La paraula dita ens permet assaborir el to i la musicalitat de cada text i gaudir de l’expressió literària amb l’acompanyament d’una bona interpretació, d’una escenografia suggerent o d’una música encertada.

"...de solfes i manduques!" de la Coral Vergelitana

La Coral Vergelitana neix a Verges l’any 1982 i des d’aleshores ha mantingut la seva activitat sense interrupció i sota el mestratge de diferents directors musicals.

Els més de quaranta cantaires que componen la coral actualment, procedents de Verges i rodalies, comparteixen el goig pel cant i les ganes d’aprendre amb l’objectiu de passar-ho bé i amb la il·lusió que el públic gaudeixi, s’emocioni i es diverteixi de les actuacions que realitza habitualment.

La representació d’aquest concert teatralitzat es va començar a gestar fa un any, quan la direcció de la coral es va adonar que anava incorporant cançons de caràcter culinari al repertori habitual de la coral.

Coral Vergelitana
Actors: Rafel Brusi, Marta Bosch, Imma Ros, Anna Solés, Jordi Sànchez, Santi Lloret, Marta Giol.
Piano: Martí Aiguabella.
Direcció escènica: Quim Lecina.
Direcció musical: Cristina Ferrer i Pau Ferrer

Concerteu l’activitat