Joan Fuster i Josep Pla a l'alb
Imatge gràfica de Flors i Violes a Palafrugell 2022

30 d'abril i 1 de maig de 2022

Flors i Violes a Palafrugell

Pati “Af(l)orismes. Joan Fuster – Josep Pla”

Joan Fuster i Josep Pla són dos dels escriptors més importants de la cultura catalana del segle XX. Van mantenir una intensa relació d’amistat, que va permetre estrènyer els llaços entre el Principat i el País Valencià. Intel·lectuals lúcids i crítics, dins la seva obra assagística trobem nombrosos aforismes i sentències que, belles i úniques com les flors, enriqueixen el món que ens envolta.

. Dissabte, 30 d’abril a les 17 h
Visita guiada a l’exposició “Joan Fuster – Josep Pla: una conversa infinita”
Cal reserva: 972 30 55 77 – info@fundaciojoseppla.cat

. Diumenge, 1 de maig a les 11.30 h
Concert a càrrec del Conjunt de guitarres i quintet de guitarres de l’Escola de Música de Palafrugell

“És molt més difícil descriure que opinar. Infinitament més. En vista de la qual cosa tothom opina.”

Josep Pla. El quadern gris, 251

“Reivindiqueu sempre el dret a canviar d’opinió: és el primer que us negaran els vostres enemics.”

Joan Fuster. Diccionari per a ociosos, 226

I també:
Portes obertes: Audiovisual “Josep Pla, viatger” i visita lliure a les exposicions permanent “Josep Pla (1897-1981)” i temporal “Joan Fuster – Josep Pla: una conversa infinita”.

Cada dia, de 10 a 14 i de 17 a 20.30 h

Compartició en facebook