29 i 30 d'abril i 1 de maig de 2023

Flors i Violes a Palafrugell

Pati “Cal·ligrafies de llum” de Jordi Miquel, fotògraf (amb la col·laboració d’Això Flors).

Horaris:
Dissabte, 29.04.23 de 10 a 13.30 i 17 a 20.30 h

Diumenge, 30.04.23 de 10 a 13.30 i 17 a 20.30 h

Diumenge, 01.05.23 de 10 a 14 h

Inspirant-se en les paraules de Pla, i amb el títol “Cal·ligrafies de llum”, el fotògraf Jordi Miquel Riera (Girona, 1977) ha dissenyat una instal·lació que atorga tot el protagonisme a la llum i la natura. D’aquesta manera, ens farà prendre consciència com la llum del sol marca de formes molt diverses el pas dels temps i la nostra existència, i la natura és capaç de preservar-ne l’empremta. El pati “Cal·ligrafies de llum” complementa l’exposició temporal que també es pot veure a la Fundació “El fil de les hores: Julià Guillamon, Narcís Comadira i Josep Pla”.

Activitats:

Dissabte 29 d’abril 10 h Taller: poesia i narrativa, l’aiguabarreig inevitable. Amb Roger Vilà. Híbrida 2023  de l’AELC

En quin moment decidim que una idea, un pensament, una intuïció esdevindran el primer vers d’un poema? Quan decidim que seran la primera frase d’una narració? Ho sabem sempre des del principi? I un cop presa la decisió de tirar per una banda o per l’altra, podem fer marxa enrere? Escrivim, llegim, diem la poesia i la prosa de maneres diferents? Té cap interés saber-ho? La millor manera de sortir de dubtes és provant-ho, escrivint, llegint, dient. Inscriu-te!

Dissabte 29 d’abril 12 h Micròfon obert Híbrida 2023  de l’AELC. Es convida a tothom qui ho desitgi a llegir i compartir lliurement textos de poesia i narrativa.

Diumenge 30 d’abril 11 h Concert del conjunt de guitarres, a càrrec de l’alumnat de l’Escola de Música de Palafrugell.

I també:

Portes obertes: Visita lliure a les exposicions permanent “Josep Pla (1897-1981)” i temporal “El fil de les hores: Julià Guillamon, Narcís Comadira i Josep Pla” i audiovisual “Josep Pla, viatger”.