Dijous, 29 de desembre de 2022 a les 11 h

I ara, on he d’anar?

Degut a les circumstàncies sanitàries derivades de la pandèmia de Covid-19, i atenent les recomanacions de les autoritats de limitar les interaccions socials, hem anul·lat les activitats programades del període nadalenc.

No obstant això, continuen vigents les jornades de Portes Obertes, per visitar l’exposició permanent “Josep Pla (1897-1981)” de forma lliure, i complint amb totes les mesures de seguretat.

ACTIVITAT LITERÀRIA FAMILIAR amb La Sirga

Preu: 3 €/participant
Lloc: Fundació Josep Pla.

Cal reserva: 972 30 55 77 – info@fundaciojoseppla.cat

“Hola! Em dic Pepa. Em van posar Pepa, que ve de Josepa, per en Josep Pla, l’escriptor que va néixer a Palafrugell, però que va viatjar molt. A mi també m’agrada viatjar pels Països Catalans, el que passa és que em costa una mica orientar-me…”

Rebeu l’agenda via WhatsApp. Amb l’alta voluntària al grup, esteu acceptant les condicions de privacitat que consten en aquest document.

Compartició en facebook
Compartició en twitter