20 d'Abril de 2013 a les 19:30h

Presentació “Josep Pla i l’invent “Costa Brava” – David Viñas

Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre de David Viñas, Josep Pla i l’invent “Costa Brava” (Fragments d’una fascinació) de l’editorial A Contra Vent, que tindrà lloc el proper dissabte 20 d’abril a les 19:30 a la Fundació Josep Pla.

La presentació anirà a càrrec de Carles Capdevila, periodista i director del diari Ara.

20.04.13 Presentació del llibre  de David Viñas, “Josep Pla i l’invent “Costa Brava” (Fragments d’una fascinació)” de l’editorial A Contra Vent. Intervenen: Xavier Rocas, patró de la Fundació Josep Pla i regidor de l’Ajuntament de Palafrugell, Quim Torra, director de l’editorial A Contra Vent, Carles Capdevila, periodista i director del diari Ara i David Viñas, autor i professor de literatura comparada de la UB.