Cartell amb la programació de març a juny

Programació Cicle Jardí de la Dorothy 2024

Míriam Iscla llegeix Mercè Rodoreda. 2022

Jordi Boixaderas llegeix Joan MAragall. 2022

Dissabte, 9 de març de 2024 a les 11 h

El Jardí de la Dorothy

Torna el cicle d’El Jardí de la Dorothy a Cap Roig!

Un programa carregat de novetats: recitals en veu alta, vermuts literaris, activitats familiars i noves propostes, com un tast literari d’olis i un talles d’aromes i literatura.

“En veu alta”

Tallers per a públic general

Activitats familiars

• 1 de juny: “Contaller: Arran de mar”. ClarArt. Famílies a partir de 3 anys.
  • 19 de juliol: ” Emociona’t: Amb la A d’estimar”. Gra de sorra. Famílies a partir de 3 anys.
  • 16 d’agost: “Petites & Grans artistes”. CreixentambArt. Famílies a partir de 3 anys.
  • 21 de setembre: “El monstre dels petons”. Laia Bedós. Famílies a partir de 3 anys.

I també la Ruta Josep Pla a Cap Roig!

Informació: Jardins de Cap Roig
972 614 582 – icaproig@magmacultura.com

Un any més, la Fundació Josep Pla i la Fundació “la Caixa” col·laborem per programar la quarta edició del cicle del Jardí de la Dorothy als Jardins de Cap Roig de Calella de Palafrugell.

Entre els mesos de març i octubre podreu gaudir de vuit activitats per a públic general i vuit activitats familiars, en un espai recollit al cor dels Jardins més emblemàtics de la Costa Brava: l’espai de lectura a l’aire lliure dels Jardins de Cap Roig, que porta el nom de la seva creadora, Dorothy Webster.

Pel que fa als recitals “en veu alta”, els protagonistes són els textos sobre el mar i la natura de diferents escriptors i escriptores, tots ells clàssics de la literatura catalana: Josep Carner, Maria-Mercè Marçal, Maria Àngels Anglada, Montserrat Roig, Isabel Clara Simó, Joan Salvat Papasseit i, és clar, Josep Pla. En aquest últim cas, l’activitat serà un Vermut Literari Josep Pla a Cap Roig, que canvia de continguts a cada edició. Per interpretar-los, es comptarà amb la lectura interpretativa d’actors i actrius reconeguts del panorama escènic català com Abel Folk, Estel Solé, Carme Sansa, Anna Barrachina, Imma Colomer i Pep Pla, que amb la seva veu aportaran la seva visió personal dels textos seleccionats.

Les propostes són els dissabtes a les 11 h.

Hora i lloc de trobada:
Un quart abans a l’entrada Jardins de Cap Roig