Vermut Literari Josep Pla

Caterina Albert/Víctor Català Entre l’Escala i Barcelona

Dissabte, 13 de novembre de 2021 a les 12 h

El Jardí de la Dorothy

L’espai de lectura a l’aire lliure als Jardins de Cap Roig porta el nom de la seva creadora, Dorothy Webster: el Jardí de la Dorothy. La Fundació ha dissenyat una programació d’activitats pensada per gaudir de la literatura d’autors inspirats per la Mediterrània: Josep Pla, Víctor Català, Joan Vinyoli i Joaquim Ruyra. Les propostes són els dissabtes.

Properes activitats:

• 16 d’octubre a les 12.00 h
    “Vermut literari Josep Pla a Cap Roig”
    El Vermut Literari és una lectura compartida de textos de Josep Pla. Al voltant d’una taula, els llegirem en veu alta i en parlarem mentre assaborim un vermut que ens obri la gana i les ganes de llegir-ne més.
  • 13 de novembre a les 12.00 h
    “Caterina Albert/Víctor Català. Entre l’Escala i Barcelona” a càrrec de Meritxell Yanes, actriu
    La més bella i decorativa de les teories no pot ser contra la realitat dels actes, ens diu un personatge dels seus contes escrits en l’últim període. Repassarem algunes de les seves narracions escrites entre L’Escala i Barcelona, relats que desafien la moral i posen el dit al bell mig de la llaga. Un reflex de la societat de mitjans del segle XX escrits per una dona que amb 80 anys encara signa amb pseudònim masculí i mira el món més fresca que una rosa.

• Consulteu les dates de la Ruta Josep Pla a Cap Roig…

Hora i lloc de trobada:
Un quart abans a l’entrada Jardins de Cap Roig