Míriam Iscla llegeix Mercè Rodoreda.

Jordi Boixaderas llegeix Joan MAragall

Vermut Literari Josep Pla

Caterina Albert/Víctor Català Entre l’Escala i Barcelona

Dissabte, 15 d'octubre de 2022 a les 12 h

El Jardí de la Dorothy

L’espai de lectura a l’aire lliure als Jardins de Cap Roig porta el nom de la seva creadora, Dorothy Webster: el Jardí de la Dorothy. La Fundació Josep Pla ha dissenyat una programació d’activitats per a públic general i familiar, pensada per gaudir de la literatura catalana de la mà d’autors i autores inspirats per la Mediterrània, fascinats pel mar i la natura. Les propostes són els dissabtes.

Properes activitats:

• 24 de setembre a les 12 h
    “Aurora Bertrana: Paradisos oceànics, Mediterrània sensual”
    a càrrec de Marta Montiel, actriu.
    Intrèpida i aventurera, Aurora Bertrana va ser una jove avançada a la seva època. Els seus viatges a la Polinèsia i al Marroc van deixar una empremta inesborrable a la seva producció literària, que avui tenim a l’abast, a punt per ser descoberta i assaborida de la mà de l’actriu Marta Montiel.

• 15 d’octubre a les 12 h
    “Josep Pla: Humor, candor…”
    a càrrec de Jordi Coromina, actor.
    Ironia, realisme mordaç, quotidianitat i, fins i tot, l’absurditat de la vida mateixa. L’actor Jordi Coromina ens converteix en espectadors de luxe de les escenes que recull Josep Pla a Humor, candor… Un espectacle basat en l’adaptació de Josep M. Fonalleras de les narracions de l’escriptor de Palafrugell, que ens permet descobrir i assaborir nous matisos de la prosa planiana.

Hora i lloc de trobada:
Un quart abans a l’entrada Jardins de Cap Roig

Compra d’entrades al web dels Jardins de Cap Roig
.

Informació: Jardins de Cap Roig
972 614 582 – icaproig@magmacultura.com

Consulteu la programació 2022

I també: consulteu les dates de la Ruta Josep Pla a Cap Roig…

Compartició en facebook
Compartició en twitter