Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
03.06.16 Festival Ítaca. Pel·lícula i concert. Tamariu 21:00

Ens plau convidar-vos a la presentació de la pel·lícula

“Un viatge frustrat”

d’Enric Farrés que tindrà lloc el proper divendres 3 de juny a la Placeta del Salí de Tamariu

Programa:
21.00 Presentació a càrrec d’Enric Farrés, artista i Anna Aguiló directora de la Fundació Josep Pla
21.15 Projecció de la pel·lícula (trailer)
22:30 Concert a càrrec de 13TH MAGIC SKULL

04.06.16 Presentació. Palafrugell 19:30

Ens plau convidar-vos a la presentació del llibre

Guia sentimental de l'Empordanet

d'Adrià Pujol, escriptor.

L'acte tindrà lloc el dissabte, 4 de juny a les 19:30 a la Fundació Josep Pla

10.06.16 Taller Biblioteca de Palafrugell 17:30

Activitat infantil (a partir de 5 anys) en col·laboració amb la Biblioteca de Palafrugell.

Taller "Llegim i sentim"

Inscripció prèvia a la Biblioteca de Palafrugell: 972 30 48 09

10 i 11.06.16 Biblioteques de Figueres i Palafrugell

"Vins i vinyes de tramuntana vistos per Josep Pla"

Intervenen, Adrià Pujol, antropòleg i escriptor, i Jordi Esteve, enòleg i sommelier.

Divendres, 10.06.16 Biblioteca de Figueres 19:30

Dissabte, 11.06.16 Biblioteca de Palafrugell 12:00

50 anys d'El quadern gris (1966-2016)

Aquest mes d'abril ha fet 50 anys de la publicació d'El quadern gris. Us proposem diverses activitats que podeu organitzar tot l'any amb concertació prèvia.

Info: 972305577 -

• CLUB DE LECTURA. El quadern gris
    El Servei de Biblioteques del la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits, Xarxa del Patrimoni Literari Català ofereixen als clubs de lectura de les biblioteques de Catalunya la possibilitat de demanar una dinamització d'una sessió dedicada a la lectura d'un autor clàssic de la literatura catalana. Demaneu la dinamització d'El quadern gris a

• TALLERS EDUCATIUS
    El quadern gris, comencem un dietari! (de 5 a 10 anys)
    El quadern gris
    , un blog del s. XX (d'11 a 14 anys)
    Us fem dues propostes que posen en valor l'escriptura del jo, amb l'excusa del contenidor, una llibreta personalitzada o un blog a internet. A la Fundació Josep Pla o al centre educatiu. Feu el vostre encàrrec!

• VISITA GUIADA El quadern gris, un taller d'escriptura
    Us proposem una visita a la nostra exposició permanent per descobrir el procés d'elaboració de l'obra més important de Josep Pla. Concerteu la vostra visita!

• Llegiu el BloQG, El quadern gris de Josep Pla, convertit en un blog del s. XXI!

26.06.16 Ruta a Ullastret 12:00

El director de les excavacions, Miquel Oliva, i el professor Miquel Tarradell amb Josep Pla. Ullastret 1974. Ajuntament de Girona CRDI (Autor: Narcís Sans Prats).
Ja tenim a punt la 2a edició de la Ruta Josep Pla a Ullastret. Cinc diumenges a les 12 del migdia al jaciment ibèric, per descobrir com l'escriptor va entendre i avalar els motius dels seus amics arqueòlegs per posar en valor aquestes pedres, testimoni de l'orígen del nostre país.

Apunteu-vos les dates a l'agenda: 27 de març, 26 de juny, 14 d'agost, 9 d'octubre i 4 de desembre

Podeu fer les reserves al MAC Ullastret 972 17 90 58 -

I si feu servir el hashtag #JosepPlaenRuta a Instagram, nosaltres compartirem la vostra fotografia al facebook i al twitter.

El curs 2015-16 ja és el tercer de l'Aula de Lletres de Palafrugell. El programa presenta quatre tallers de creació literària i un d'expressió oral ben a prop de casa i en un espai de luxe: la Biblioteca Josep Pla de la Fundació. Voleu impregnar-vos de literatura?

L’Aula de Lletres de Palafrugell és una iniciativa de l’Àrea d’Educació i la Fundació Josep Pla.

Feu la vostra inscripció en aquest enllaç!

Més informació: fundaciojoseppla.cat/auladelletrespalafrugell

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>