Inici arrow Darreres notícies arrow El quadern gris de Joan Ollé

El quadern gris de Joan Ollé Imprimir a/e

Joan Ollé El quadern gris

Una adaptació al teatre d'El quadern gris de Joan Ollé i Carles Guillén, amb Joan Anguera, Ivan Benet i Montserrat Carulla, es podrà veure els dies 23 i 24 d'octubre dins el marc de Temporada Alta al Teatre de Salt, i el diumenge 25 d'octubre a les 19:00 al Teatre Municipal de Palafrugell. Es tracta d'una coproducció d'El Canal. Centre d'Arts Escèniques Salt/Girona i el Grec'09 Festival de Barcelona.

come  Després sortim a parlar de la seva darrera estada a Barcelona. En el curs dels viatges que com a botiguer ha de fer a la capital, no deixa mai d'anar a veure les millors "funcions" de teatre de cada moment. Quan recorda les últimes que veié, s'indigna, vocifera, perd els estreps.

─ Això que facin pagar per veure coses reals, coses que passen cada dia, coses que es poden mirar obrint simplement la finestra, és intolerable, indigne... ─ diu ─. No penso pas tornar mai més al teatre. Hi he fet creu.    tes

El quadern gris. OC I p 119

Sindicació RSS