Inici arrow Darreres notícies arrow 08.01.12 Ruta a Calella i dinar a Llofriu 11:00

08.01.12 Ruta a Calella i dinar a Llofriu 11:00 Imprimir a/e

Ruta Josep Pla a Calella de Palafrugell i dinar al restaurant Sala Gran de Llofriu

Josep Pla, cuina i paisatge

Veniu amb amics!
Gaudiu ara, d’entrades especials! Si convideu els vostres amics a venir a l’activitat “Josep Pla, cuina i paisatge”, teniu descompte tots: amics, coneguts i saludats. A partir de 4 entrades, el preu és de 34,00 €/entrada.

El proper diumenge 08.01.12 a les 11:00, Ruta Josep Pla a Calella i dinar al restaurant Sala Gran de Llofriu. Passejareu vora el mar per Calella de Palafrugell acompanyats de la literatura de Josep Pla. A les 13:30 us espera el dinar preparat pel xef Isaac Sabrià.

Preu: 40,00 € 34,00 € Tr3sC i altres descomptes
Feu la vostra reserva: 972 30 55 77 o .
Lloc de trobada: c/Nou, 51 de Palafrugell

Ruta Josep Pla a Calella de Palafrugell
“Calella té tres platges, separades l'una de l'altra per tres fileres de roques que avancen dins el mar formant tres recolzes consecutius: a Sota Can Calau, el Port Bo i el Port de la Malaspina. El primer és aprofitat en el seu racó de llevant per a tenir-hi petites embarcacions. El Port Bo és una admirable petita platja, excel·lent amb vents de terra, regular amb vents de fora. És el vertader port de Calella, i les embarcacions s'hi apinyen. Anys enrere era un cafarnaüm bigarrat de tota mena d'objectes de pesca, una concentració de color, de gràcia i de vida. Avui dia, i especialment a l'estiu, les petites embarcacions de passeig amb motors fora borda han anat envaint la breu faixa de sorra. El Port Bo és assenyalat a la seva entrada pel Còdol, roca granítica rodona, de color gris plom, que resguarda la platja del llevant. Recordo haver vist fa anys en aquesta platja sis parelles de barques de bou: llavors hi havia en aquest país gràcia marinera; ara tot sembla haver-se empetitit. La platja de Malaspina és un pèssim racó, ple de baixos i brut d'esculls, aprofitable només per embarcacions minúscules. Sobre aquesta platja hi ha una petita riba, continuació de la que serpenteja davant el primer pla de les cases, i on hi ha una activitat menuda vivacíssima.”
Josep Pla. La Costa Brava dins Tres guies. OC. XXX, 127-128, 1976

Sindicació RSS