Inici arrow A peu Pla arrow Aigua de mar

Aigua de mar Imprimir a/e

El passeig, Aigua de mar, s’inicia a la casa natal de l’escriptor i seu de la Fundació Josep Pla al carrer Nou de Palafrugell. Després de veure l’audiovisual, Josep Pla viatger (1991), de L. Pomés, anirem fins a Calella en cotxe i començarem la ruta a la plaça de l’Església. Passant pel Port Bo i la platja del Canadell seguirem el camí de ronda fins a Llafranc.

Josep Pla al Port Bo.
Josep Pla al Port Bo. Fundació Josep Pla, col·lecció Josep Vergés.

Les circumstàncies de la vida fan que un hom hagi de dependre sempre d’una cosa diferent del que demanen el temperament i l’instint. Però aquesta cadena de desharmonia, que forma el teixir i el desteixir de la Providència, explica per què com més forta és l’obligació de navegar en el safareig ciutadà més plaer dóna la contemplació del mar des d’una altura o des de la popa d’una barca.

El meu país. OC VII, 665

GRUPS PRÈVIA CONCERTACIÓ:
Grups de 20 pers.
Preu: 5,00 € /pers.
Durada: dues hores i mitja aprox.