Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
Flors i Violes. Palafrugell 2017
Dissabte, 29 d'abril

12:00
Recital “Llescar i carrar” a càrrec dels alumnes del taller de Lectura en Veu Alta de l’Aula de Lletres de Palafrugell (Maria Bruguera. Natàlia Cama, Pere Cama, Anna Ma. Espinosa, Helena Ferrer, Alba García, Eugeni Penalva i Mireia Xarau), dirigits per Cristina Cervià, actriu i amb l’acompanyament del violoncel·lista, Daniel Regincós.

19:00
Concert “Flors i Violes puntejant” a càrrec del Conjunt Instrumental de Guitarres de l’Escola de Música de Palafrugell.

Diumenge, 30 d'abril

11:00
Concert “La veu de les violes petites” a càrrec de la secció Piccoli i Petits de la Coral Els Virolets

Dilluns, 1 de maig

"Josep Pla i la civilització surera" 35 €
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal de la Fundació Josep Pla
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer
13:45 Dinar de cuina tradicional empordanesa al Centre Fraternal. DESCARREGUEU EL MENÚ
A a càrrec d'Annie Unland, comissària de l'exposició.

18:00
Recital “Llescar i carrar” a càrrec dels alumnes del taller de Lectura en Veu Alta de l’Aula de Lletres de Palafrugell, dirigits per Cristina Cervià, actriu i amb l’acompanyament del violoncel·lista, Daniel Regincós.

Josep Pla i la civilització surera fins al 8 de maig

Muntatge fotogràfic a partir de dues imatges:
1. Josep Pla al Pedró de Pals, octubre 1955. Fundació Josep Pla. Col·lecció Frank Keerl Pla.
2. Classificant suro a can Pelayo, dècada del 1920. Arxiu Mas. Procedència Arsmtrong Cork. Col·lecció Paco Dalmau.
4 de març a les 12:00
Visita guiada a l'exposició temporal "Josep Pla i la civilització surera" 5€

15 d'abril
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal "Josep Pla i la civilització surera" 5€
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer 8€

1 de maig 35€
11:00 Visita guiada a l'exposició temporal "Josep Pla i la civilització surera"
12:15 Ruta Josep Pla al Palafrugell surer

Visita amb reserva prèvia: 972305577 -

Annie Unland és l'autora del llibre Josep Pla i la civilització surera, volum 6 de la col·lecció Àlbum de Records, publicatper Edicions Baix Empordà amb el suport de la Fundació Josep Pla. L'autora ha fet un excel·lent treball de recopilació i ordenació dels textos de Josep Pla sobre el món del suro, i a la vegada, ha dut a terme una intensa tasca de recerca de testimonis personals i documentals.

Vídeo de la presentació a la Fundació Josep Pla del 23.09.16
Vázquez, Eva. L'or de l'alzina. El punt/Avui 6.11.16

Podeu visitar l'exposició de fotografia històrica" Josep Pla i la civilització surera", comissariada per Annie Unland i dissenyada per Jordi Sàbat dins el marc de la IX Biennal de Fotografia Xavier Miserachs, fins al 8 de maig.

18.06.17 Josep Pla, cuina i paisatge a Pals
Diumenge, 18 de juny a les 12:00
Ruta Josep Pla a Pals i dinar de cuina tradicional empordanesa al restaurant Ca la Montse de Llofriu.

Punt de trobada: Of. Turisme Pals, Plaça Major, 7
Preu: 32€, TR3SC i altres descomptes 26€
Només ruta: 8€, TR3SC i altres descomptes 4€

Feu la vostra reserva! 972 30 55 77

I si feu servir l'etiqueta #JosepPlaenRuta a Instagram, compartirem la vostra fotografia al facebook i al twitter.

Descarregueu-vos el menú!

25.06.17 Ruta Josep Pla a Ullastret 12:00

El director de les excavacions, Miquel Oliva, i el professor Miquel Tarradell amb Josep Pla
Ullastret 1974
Aj. de Girona CRDI Autor: Narcís Sans Prats

El proper diumenge, 25 de junya les 12 del migdia veniu a la ciutat ibèrica d'Ullastret, per conèixer la relació de Josep Pla i els seus amics arqueòlegs.

Podeu fer les reserves al MAC Ullastret 972 17 90 58 -

I si feu servir l'etiqueta #JosepPlaenRuta a Instagram, nosaltres compartirem la vostra fotografia a facebook i a twitter.

09.07.17 Josep Pla, cuina i paisatge a Llofriu

Diumenge, 09 de juliol a les 12:00
Dissabte, 09 de setembre a les 18:00
Ruta Josep Pla a Llofriu amb un àpat de cuina tradicional empordanesa al restaurant Ca la Montse de Llofriu.

Lloc de trobada: Centre Cultural Bassa Rocas (Escoles Velles) de Llofriu
Preu: 32€, TR3SC i altres descomptes 26€