Destaquem

Servei educatiu de la Fundació Josep Pla

Catàleg Biblioteca Josep Pla

Recull bibliogràfic sobre literatura i paisatge

Arxiu de premsa sobre Josep Pla

Arxius de posts a internet sobre Josep Pla

Notes de premsa sobre l'activitat de la FJP

Pla en altres llengües

Butlletí

La Fundació a:

Arxiu a Pinterest
"Dietari de 1973" de JM. Castellet

Miquel Sitjar i Serra
President

Pilar Beltran
Editora

Presentació de Dietari de 1973 de Josep M. Castellet, escriptor, editor i crític literari.

L’acte va tenir lloc el dissabte, 9 de febrer, a les 19:30 a la Fundació Josep Pla. La presentació va anar a càrrec de Xavier Pla, professor de la Literatura Catalana Contemporània de la Universitat de Girona i patró de la Fundació Josep Pla

Escolteu les intervencions de Xavier Pla i Josep Maria Castellet en format àudio.

Jaume I. 800 anys

El rei Jaume I emprengué la conquesta de Mallorca amb elements sobretot catalans (...) El rei es posà en marxa, del port de Salou, el 5 de setembre de 1229. El rei era ros, tenia vint-i-un anys i tota la mar era blanca de veles.

Cadaqués, dins Un petit món del Pirineu, OC XXVII

Assemblea anual d'Espais Escrits

Josep Sampera, Montserrat Caba, Maria Ocaña, Dolça Tormo, Albert Pujol, Núria Grau, Mercè Centelles, Glòria Granell, Anna Aguiló, Adelais de Pedrolo, Carme Torrents i Montserrat Comas. Jardins Mercè Rodoreda, IEC. Barcelona, 28 de gener de 2008

Dilluns passat, dia 28 de gener, va tenir lloc l’Assemblea anual d’Espais Escrits. Xarxa del Patrimoni Literari Català a l’Institut d’Estudis Catalans, seu de l’entitat associada amfitriona d’enguany, la Fundació Mercè Rodoreda.

Oferta d'activitats educatives 2007-2008

Visites Guiades, Tallers educatius i Passejades literàries A peu Pla .

Atenció! Els centres educatius de les comarques gironines teniu les activitats educatives subvencionades  per la Diputació de Girona dins el programa Indika .

Exposició de bustos de Manuel Cusachs

Inauguració de l'exposició de l'escultor Manuel Cusachs,