Taller El país del vent. Escola Sant Jordi de Palafrugell. Fundació Josep Pla, 2017.

Tallers educatius

Els tallers que oferim des del nostre Servei Educatiu tenen l’objectiu de despertar l’interès pel text literari a partir de les seves característiques formals: la descripció, la comparació, la metàfora, les imatges, les anècdotes, la ironia… L’experiència contemporània i quotidiana, com ara, l’expressió de sensacions, de sentiments o la difusió d’imatges, ens permetrà copsar la intensitat de cada text.

I ara on he d'anar?

A Alacant vaig trobar excel·lents amics, i la cuina del país, semblà que ens feia la vida una mica més agradable.

Josep Pla. El meu país. OC VII, 296.

Contacontes o viatge pels Països Catalans amb treball plàstic final. Elaborat i desenvolupat per La Sirga Cooperativa.

Metodologia

1. (Opcional) Introducció a la figura de Josep Pla: breu recorregut per la vida i l’obra de l’escriptor a la planta baixa de l’Exposició Permanent “Josep Pla (1897-1981)”. Utilitzarem fotografies antigues per ajudar a construir el discurs de la visita i així fer-la més entenedora i adequada als diversos nivells.

2. Contacontes sobre un mapa dels Països Catalans.

3. Treball plàstic: com és el meu poble?

Durada aprox.: una hora i mitja.
Núm. participants: Mínim 20 i màxim 25 participants per grup
Preu: 4,50 € per alumne
Nivells: primer cicle de primària
Més informació, adaptacions i reserves:
info@fundaciojoseppla.cat – 972 30 55 77