Taller El país del Vent. Fundació Josep Pla, 2010.

Tallers educatius

Els tallers que oferim des del nostre Servei Educatiu tenen l’objectiu de despertar l’interès pel text literari a partir de les seves característiques formals: la descripció, la comparació, la metàfora, les imatges, les anècdotes, la ironia… L’experiència contemporània i quotidiana, com ara, l’expressió de sensacions, de sentiments o la difusió d’imatges, ens permetrà copsar la intensitat de cada text.

I ara on he d'anar?

A Alacant vaig trobar excel·lents amics, i la cuina del país, semblà que ens feia la vida una mica més agradable.

Josep Pla. El meu país. OC VII, 296.

Contacontes o viatge pels Països Catalans amb treball plàstic final. Elaborat i desenvolupat per La Sirga Cooperativa.

Metodologia

1. (Opcional) Introducció a la figura de Josep Pla: breu recorregut per la vida i l’obra de l’escriptor a la planta baixa de l’Exposició Permanent “Josep Pla (1897-1981)”. Utilitzarem fotografies antigues per ajudar a construir el discurs de la visita i així fer-la més entenedora i adequada als diversos nivells.

2. Contacontes sobre un mapa dels Països Catalans.

3. Treball plàstic: com és el meu poble?

Durada aprox.: una hora i mitja.
Núm. alumnes: Mínim 20 i màxim 25 alumnes per grup
Preu: 4,00 € per alumne
Nivells: primer cicle de primària
Més informació, adaptacions i reserves:
info@fundaciojoseppla.cat – 972 30 55 77