Dibuix original Josep Martinell

Ruta Josep Pla

La Ruta Josep Pla és un itinerari de caràcter turístic i cultural que la Fundació Josep Pla va dissenyar l’any 1993 per donar a conèixer diversos llocs significativament planians del municipi de Palafrugell, i per oferir una experiència de lectura més enriquidora a través de la vinculació de la literatura amb el patrimoni i el paisatge.

Ruta Josep Pla a Llofriu

Passejarem pels racons de la població acompanyats de la literatura de l’autor i descobrirem aquest lligam a partir de la realitat autobiogràfica i de la ficció novel·lística d’El campanaret.

La Ruta s’inicia al casc antic i va fins al cementiri. Passarem pel carrer del Ramal, el carrer del Puig Montoriol i el veïnat de Roma. Travessarem la riera i anirem a la plaça de l’Església de Sant Fruitós. I finalment visitarem el cementiri on hi ha la tomba de l’escriptor.

Llofriu, 2012. Fundació Josep Pla.

“Com que visc habitualment a l’Empordà Petit, a Palafrugell i concretament en una parròquia d’aquesta vila anomenada Llofriu, és natural que gairebé tots els meus viatges comencin per aquest rodal que té espais de paisatge tan bells i des del punt de vista de la meva existència tan inseparables del meu esperit.”

Josep Pla. El petit món del Pirineu. OC XXVII, 450.

Grups prèvia concertació

Preus:
Fins a 15 persones: 100,00 €/grup (120,00 € els caps de setmana i festius)
A partir de 16 persones: 5,00 €/persona (6,00 €/persona els caps de setmana i festius).

A partir de 27 persones, el grup s’haurà de dividir, per tal de garantir la qualitat de l’activitat.

Durada: una hora i quart aproximadament
Reserva: info@fundaciojoseppla.cat

Entrades individuals

Sessions i reserves: consulteu l’agenda