Inscripcions fins al 9 d'octubre

Aula de Lletres 24-25

Inscripcions a info@fundaciojoseppla.cat

El relat breu a través dels sentits.
Taller de creació i anàlisi de textos

Dijous, 17, 24, 31 d’octubre i 7 de novembre de 2024, de 17 h a 19.30 h
Preu: 60 €

En aquest taller aprendrem a despertar els sentits per escriure, alhora que descobrirem eines fonamentals per crear textos literaris. A través d’exercicis pràctics i motivadors, i de la lectura de models, donarem vida a les idees i a les emocions. Feu córrer la imaginació i passeu-vos-ho bé explicant històries!

Programa del curs

• Els narradors
  • Els íncipits i els títols
  • Descripció de personatges
  • Els finals

Professora: Núria Martí Constans

(Calella, 1966) viu a Girona i és escriptora i professora. Llicenciada en Filologia Catalana, ha publicat la novel·la Hores prohibides, les biografies Demà tindrem sort i Dona de teatre, i els reculls de contes Naturalesa humana, Un excés de felicitat, Espècies invasores i El món dels vius, Premi Recvll de narrativa 2023. Ha guanyat diversos premis de literatura breu i és docent a l’Aula d’escriptura Vicenç Pagès Jordà, de Girona.

També és autora de novel·les Lectura Fàcil, com ara Les mateixes estrelles –Premi de Novel·la Curta de Lectura Fàcil–, Trampa de foc, Set dies al llac i Hores secretes. Coordina la col·lecció de caire divulgatiu Les rutes de Marcus Marc i n’ha escrit dos volums, Marcus Marc i la ruta del cacau i Marcus Marc i la ruta de la fusta; i ha adaptat una vintena d’obres a Lectura Fàcil.

Taller d’escriptura creativa

Dimecres, 12, 19 i 26 de març de 2025, de les 17 a les 20 h.
Preu: 50 €

Docent: Entretemps

LA TRIA DEL PROFESSOR

Taller d’Escriptura Creativa